کہانی زیادہ ضروری ہے یا کردار؟ ۔ سکرپٹ ۔ کمرشل رائٹنگ
کہانی زیادہ ضروری ہے یا کردار؟ اعلیٰ پائے کے تمام مصنفین اس بات پر متفق ہیں کہ کہانی کرداروں کی نسبت بہت زیادہ اہم ہوتی ہے۔ اگر پلاٹ اور کہانی کی ڈھانچہ مضبوط نہیں تو
کہانی زیادہ ضروری ہے یا کردار؟ اعلیٰ پائے کے تمام مصنفین اس بات پر متفق ہیں کہ کہانی کرداروں کی نسبت بہت زیادہ اہم ہوتی ہے۔ اگر پلاٹ اور کہانی کی ڈھانچہ مضبوط نہیں تو
مکالمے لکھنے کا پہلا اور بنیادی اصول جیسا کہ آپ جانتے ہیں کہ سکرین پلے لکھنے کااصل مقصد ہی یہ ہے کہ جو چیز سکرین پہ باآسانی دکھائی جا سکے اُسے مکالموں کی صورت پیش
سکرپٹ کا بہترین اختتام ناگزیر اور ناقابلِ یقین۔۔۔ کسی بھی کہانی یا سکرپٹ کا اختتام ایسا ہی ہونا چاہیے۔اور اس میں کچھ بھی نیا نہیں ہے۔ تقریباً ڈھائی ہزار سال قبل ارسطو نے بھی ڈرامہ
سکرپٹ کو غیر رسمی بنانا ”شوہر کی اپنے کام کی بے پناہ مصروفیت کی وجہ سے میاں بیوی میں طلاق کا ہونا” یا ”انتقامی طور پر ایک نوجوان کا دوسروں سے بد سلوکی کرنا۔” کیا
سکرپٹ، ڈائریکٹر کے حوالے کرنے سے پہلے کچھ احتیاطی اقدامات پروڈیوسر ڈائریکٹر ٹونی بل نے دنیائے تحریر یا صحافت سے کچھ ایسے نئے لکھاری دریافت کیے ہیں جو ہالی ووڈ کے بڑے بڑے ناموں پر
کہانی کی چھے منازل اس مضمون میں میں آپ کو رومانی فلموںکی کہانیوں کے ایک ایسے ڈھانچے کے بارے میں بتائوں گا، جو آپ کو اکثر رومینٹک فلموں میں دیکھنے کو ملے گا۔کہانی کا یہ
سکرین پلے میں voice-overکا استعمال یہ تو آپ جانتے ہی ہیں کہ سکرین پلے لکھنے کا بنیادی اصول یہ ہے کہ جو چیز باآسانی سکرین پر دکھائی جا سکے اس کے لیے الفاظ کاسہارا نہ
تحریری سفر میں کام آنے والے چند گُر ایک لکھاری کے طور پر سفر کا آغا ز کرنا ایک مشکل عمل ہو سکتا ہے۔ یہ چوں کہ ایک مکمل طور پر تخلیقی کام ہے اس