![novel to screenplay](https://alifkitab.com/wp-content/uploads/2020/07/22-01-1-850x560.jpg)
ناول کو سکرین پلے میں بدلیں ۔ سکرین پلے ۔ کمرشل رائٹنگ
ناول کو سکرین پلے میں بدلیں آپ چاہیں مانیں یا نہ مانیں: ناول اور سکرین پلے دو بالکل مختلف چیزیں ہیں۔ یہ بالکل ایسا ہی ہے کہ آپ ایک جنگلی بلّی کا مقابلہ اپنی پالتو
ناول کو سکرین پلے میں بدلیں آپ چاہیں مانیں یا نہ مانیں: ناول اور سکرین پلے دو بالکل مختلف چیزیں ہیں۔ یہ بالکل ایسا ہی ہے کہ آپ ایک جنگلی بلّی کا مقابلہ اپنی پالتو
نفسِ مضمون: کہانی کا پس منظر بیان کرنے کا فن اکثر ایسا ہوتا ہے کہ ایک اَن کہی بات کہی گئی بات کی نسبت اپنا گہرا تاثر چھوڑتی ہے۔ ایک لکھاری کی حیثیت سے ہم
خاکہ بنانے کے فوائد لکھاری عموماً دو طرح کے ہوتے ہیں۔ ایک وہ جو کچھ بھی قلم بند کرنے سے پہلے اُس کا ایک خاکہ بناتے ہیں اور دوسرے وہ جو ایسا کرنا غیر ضروری
کرداروں کے جذبات قاری تک پہنچانے کے 3 طریقے ایک بہترین اور مضبوط کہانی لکھنے کے لیے ضروری ہے کہ آپ اپنے ہر کردار کے جذبات کو پڑھنے والوں تک مکمل طریقے سے پہنچائیں۔اس طرح
کامیاب سکرین پلے کے دس اجزائ: لگاؤ/شوق اگر آپ ایک پیشہ ور سکرین رائٹر بننے کا تہیہ کرچکے ہیں تو اس کے لئے آپ کا لگاؤ ایک بنیادی جزو ہے، جب آپ سکرین پلے یا
کہانی کی ساخت (حصہ اوّل) تھیٹر کی طرح فلم کے بھی تین حصے ہوتے ہیں، جنہیں دو گھنٹے کی طویل فلم میں سمیٹا جا سکتا ہے۔ عموماً پہلا ایکٹ (حصہ) تیس منٹ، دوسرا ایک گھنٹہ
کہانی کار کی منفرد آواز سکرپٹ لکھنے بلکہ سرے سے لکھنے ہی کے کوئی خاص قواعد و ضوابط مروج نہیں ہوتے۔ لکھتے ہوئے نہ ہی لگے بندھے اصول مدِ نظر رکھنا پڑتے ہیں اور
ڈرامے پر اِک نظر ڈرامہ کیا ہے اور اس کے ذریعے ہم تربیت کیسے کر سکتے ہیں۔ معاشرے کی تربیت ،بچوں کی تربیت اور خود اپنی بھی۔ ڈرامہ ایک طاقتور میڈیم ہے۔ جس زمانے میں
Alif Kitab Publications Dismiss