تھوڑا سا آسمان — قسط نمبر ۱

آسمان وہ عروج ہے جس کو پانے کی خواہش ہمیں ہمیشہ بے تاب رکھتی ہے۔ ہم سب کبھی نہ کبھی تھوڑا سا آسماں ضرور تلاش کرتے ہیں۔ اس تلاش میں بہت سے لوگ بہت کچھ کھو دیتے ہیں اور بعض دفعہ اس تلاش میں ہم اپنے پیروں کے نیچے موجود زمین کو ٹھوکر مار دیتے ہیں۔ پھر جب آسمان تک پہنچ نہیں پاتے تو واپس زمین پر آنے کی کوشش کرتے ہیں تب بعض دفعہ زمین ہمیں پاؤں رکھنے کی جگہ نہیں دیتی۔
اس ناول کے سارے کردار بھی آپ کو اسی تلاش میں سرگرداں نظر آئیں گے۔ یہ تلاش انہیں کہاں لے جاتی ہے، اس کا فیصلہ ان کرداروں کو نہیں آپ کو کرنا ہے۔ ہم لوگ ناول پڑھتے ہوئے اپنے آپ کو ہمیشہ ہیرو، ہیروئن یا اچھے کرداروں میں پانے کی کوشش کرتے ہیں۔ حقیقی زندگی میں بعض دفعہ ہم ساری زندگی منفی کردار ادا کرتے رہتے ہیں۔
”تھوڑا سا آسماں” کو پڑھتے ہوئے اپنے آپ کو مثبت کے بجائے منفی کرداروں میں تلاش کرنے کی کوشش کیجئے گا۔ میرا دعویٰ ہے، ہم میں سے ہر ایک اس ناول میں کسی نہ کسی کردار میں اپنی جھلک ضرور دیکھ لے گا۔ پھر جب آپ اس ناول میں خود کو پہچان لیں اور جس کردار میں خود کو پائیں، وہ منفی ہو تو آنکھیں بند مت کریں۔
اس ناول کے کرداروں کے اعمال اور زندگی کو آپ نہیں بدل سکتے۔ وہ صرف میرے ہاتھ میں ہے۔
حقیقی زندگی میں اپنے اعمال اور کردار کو آپ بدل سکتے ہیں۔ وہ صرف آپ کے ہاتھ میں ہے۔
تو کیا آپ دنیا کا سب سے مشکل کام کریں گے؟ زندگی میں اپنی برائیوں اور اس سے ہونے والی دوسروں کی زندگی کی تباہی کو ختم کرنا چاہیں گے؟
اس ناول کو مکمل پڑھنے کے بعد ایک بار پھر ان چند سطروں کو پڑھ کر خود سے پوچھئے کیا آپ نے دنیا کا سب سے مشکل کام کیا؟
آئیں خود کو تلاش کریں۔
عمیرہ احمد




 23,675 views

Read Previous

فوبیا — فاطمہ عبدالخالق

Read Next

تھوڑا سا آسمان — قسط نمبر ۲

Leave a Reply

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

error: Content is protected !!