سبز اور سفید

سبز اور سفید

فضہ خان

تیسری انعام یافتہ داستان محبت

 

 

سبزو سفید

پیش لفظ

سبز و سفید دراصل وطن سے محبت کی کہانی ہے۔

سبز اور سفید کہانی ہے ارمش اور ارمینہ کی۔ ارمش جس کو گھر کی تلاش تھی، ارمینہ جو گھر والوں کو ڈھونڈ رہی تھی۔ سبز اور سفید کہانی ہے دو دوستوں کی۔ سرفراز اور احمد۔ دونوں زندگی کے نشیب و فراز سے گزرتے رہے لیکن ایک وقت ایسا اۤیا کہ دونوں کا ساتھ چھوٹ گیا۔۔۔۔۔۔ یہ کہانی انابیہ کی ہے جو زندگی ہار دیتی ہے۔ یہ کہانی عمر کی ہے جو اپنی زندگی بناتا ہے اور یہ کہانی ہیری کی ہے جس نے جان دے کر یہ بتایا کہ جینا کس کو کہتے ہیں۔ زندگی کیا ہے؟

ہیری زخمی حالت میں ارمش اور ارمینہ کو ملتا ہے اور یہ کردار کہانی سے بہت جلدی نکل جاتا ہے لیکن اس نے زندگی کا روشن رُخ سب کے سامنے رکھا۔ ہیری کی موت کے بعد ارمش ہیری کے نام سے ایک این جی او بناتا ہے۔ ”ہیری ہوم۔”

ارمش کے والد احمد اور ارمینہ کے والد سرفراز دوست ہیں اور یہ دونوں دوست فوجی ہیں۔ سرفراز کی شادی انابیہ سے ہو”ی جو احمد کی اکلوتی بہن ہے۔ میاں بیوی میں اختلافات کے باعث دونوں دوستوں کی دوستی میں دراڑ اۤجاتی ہے۔ اور جب انابیہ کا انتقال ہو جاتا ہے تو دونوں دوست ایک دوسرے کی شکل دیکھنے کے بھی روادار نہیں رہے۔ اِدھر ارمش اور ارمینہ اس بات سے بے خبر ہیں کہ ان دونوں کا اۤپس میں کیا رشتہ ہے۔ ایک دوسرے کی محبت میں گرفتار ہیں۔ یہ راز بہت عرصے بعد ان دونوں پر کھلتا ہے کہ انابیہ ارمش کی سگی پھپھو تھیں۔ یعنی ارمینہ کی ماں احمد اپنی بہن کی موت کا ذمہ دار ارمینہ کو سمجھتا ہے۔جب کہ سرفراز اپنے بچوں کی محبت کی قدر کرتے ہیں اور اس جذبے سے بھی کہ ارمینہ اور ارمش دونوں خاندان کو جوڑنے کے کام میں لگے ہو”ے ہیں دوسری طرف اپنی این جی او ہیری ہوم کے لیے بے پناہ کوششیں کرتے ہیں اور ان بچوں کی ذہنی نشوونما کیلئے مثبت رہتے ہیں۔ انہی میں سے ایک لڑکا عمر ہے جن کو ارمش اور ارمینہ کی خاص توجہ حاصل ہوتی ہے اور وہ پاک فضاأیہ کا حصہ بنتا ہے۔ ارمش کی محنت اور کامیابیوں کا سفر چلتا رہتا ہے اور ارمینہ ساری مخالفتوں کے باوجود ارمش کے قدم کے ساتھ قدم ملا کر چلتی رہتی ہے۔

فضّہ خان

 

admin

Read Previous

باجی ارشاد

Read Next

شکستہ خواب

Leave a Reply

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

error: Content is protected !!